Contact opnemen?
Heeft u interesse in een van onze diensten, wilt u meer informatie of heeft u een vraag, neem dan contact met ons op via onderstaand telefoonnummer, het contactformulier of via ons e-mailadres.
Turnkey bouwmanagement voor uw retail- horeca- of hotelconcept is wat wij doen. U krijgt een kant-en-klaar bouwproject opgeleverd én binnen budget. Wij ontzorgen de opdrachtgever tijdens het gehele traject. Het totale turnkey bouwmanagement kan door ons worden begeleid. Van het aanvragen van vergunningen tot aan de totale inrichting van het concept en de complete financiële verslaglegging inclusief budgetbepaling. Wij begeleiden uw project in een zo kort mogelijke tijd, met een hoogst mogelijke kwaliteit en binnen het budget.
Onze specialisten begeleiden onafhankelijk het turnkey bouwmanagement van vele bekende retail- horeca- en hotelconcepten door heel Nederland. U als opdrachtgever krijgt een kant-en-klaar bouwproject opgeleverd. U hoeft alleen de sleutel nog om te draaien, turn the key.
In deze eerste fase bent u vaak nog bezig met het ontwerpen van een concept, maar u bent al wel geïnteresseerd in bepaalde punten die eigenlijk pas later gedurende project aan de orde zijn. Program Retailmanagement helpt u in deze fase de aansturing van een interieurarchitect inzake het schetsontwerp. Daarnaast wordt er voor u een raming van de kosten gemaakt. Hieraan gekoppeld wordt een budget opgesteld. De andere stappen van het plan worden hieronder verder uitgelegd.
Wanneer u project gecalculeerd en goedgekeurd is kunnen wij u van dienst zijn bij het aanhuren van een casco ruimte of de nieuwbouw van een casco ruimte, inclusief contract screening. Onderhandelingen zullen gevoerd worden door de projectmanagers van Program Retailmanagement. Ook zullen zij het afbouwreglement bestuderen en toepassen. Uiteraard worden ook de benodigde vergunningen voor u getoetst.
Wanneer alle formaliteiten zijn voorzien zullen wij een onafhankelijk advies uitbreiden voor het samenstellen van het projectteam. Wij doen dit voor alle externe partijen zoals installatieadviseurs, bouw- en aannemers, keuken- en sanitairadviseurs etc. Program Retailmanagement vraagt voor u offertes aan en controleert deze met het vooraf opgestelde budget. Wij houden hierin geheel rekening met uw wensen en eisen en zullen u op basis van ervaring en kundigheid hierin onafhankelijk adviseren.
Wanneer de offerteaanvragen zijn beoordeeld zal Program Retailmanagement de opdracht verstrekken. Als laatste stap binnen de ontwerpfase zullen wij de bouwvergunningen en andere benodigde vergunningen gezamenlijk met de architect indienen en indien nodig besprekingen voeren met de gemeentelijke instanties.
Program Retailmanagement begeleidt de architect en andere externe adviseurs bij het verzorgen van de aanbestedingsstukken. Daarnaast regelen wij offerte aanvragen voor u. Ook screenen wij de offertes per discipline en leveren wij u een totaal, helder en transparant overzicht aan.
Een volgende stap is het aanvragen van offertes voor specifieke leveranciers zoals koel- en vriescel benodigdheden, de keuken, de ovens, koffiezetapparaten, het complete interieur, de complete reclame en signing in de ruimte, betaalsystemen en de verschillende sanitaire producten. Ook vragen wij offertes aan van de NUTS bedrijven en zorgen wij dat deze concreet worden. Vervolgens zullen de offertes van de specifieke gebouwgebonden installaties zoals bijvoorbeeld een sprinkler- en brandmeldinstallatie worden aangevraagd.
Indien alle juiste partijen gevonden zijn zal Program Retailmanagement de opdrachtverstrekking verzorgen.
De laatste stap van deze fase bestaat uit het opstellen van een totaal planning. Program Retailmanagement streeft er naar deze planning consequent te handhaven. Gedurende de voorbereidingsperiode kunt u vanuit Program Retailmanagement rekenen op aanwezigheid bij bouwvergaderingen inclusief verslaglegging. De architect, de adviseurs en de leveranciers zullen worden aangestuurd in het op tijd verzorgen van de juiste werktekeningen.
De directievoerders en toezichthouders van Program retailmanagement zijn tijdens de uitvoerings fase vaak terug te vinden op de bouw. Zij begeleiden voor u het complete bouwproject inclusief de verslaglegging en de bouwvergaderingen. Zij bewaken de projectplanning en sturen bij waar nodig. De gehele turnkey oplevering van uw project wordt verzorgd voor u.
Tijdens de bouw zal een directievoerder de facturen accorderen van de bouwpartners en de leveranciers. Op basis hiervan zal er tweewekelijks een financieel rapport opgemaakt worden waarin het budget, de offertes, de uiteindelijke inkoop en een overzicht van reeds gefactureerde werkzaamheden worden opgenomen. Op deze manier blijft alles goed overzichtelijk en zal u niet voor verassingen komen te staan.
Na de oplevering ontvangt u een proces-verbaal inclusief een staat van onvolkomenheden. Program Retailmanagement streeft te allen tijde naar een opening op de datum volgens planning. Een laatste controle op de afgegeven vergunningen wordt doorlopen voor de geplande opening. Indien nodig zal een bezoek op locatie met bouw- en woningtoezicht of de brandweer verzorgd worden. Als laatste punt zal de directievoerder nog een controle doen op de opleveringspunten. Dit wordt ook wel een tweede oplevering genoemd.
Projectmanagement van Program Retailmanagement helpt u bij het structureren, coördineren en evalueren van alle activiteiten die voor de realisatie van een turnkey project noodzakelijk zijn. Neem nu contact met onze specialisten op en ontdek wat wij voor u kunnen betekenen.
In de laatste fase van het turnkey projectmanagement van Program Retailmanagement kunt u ook op ons rekenen. Nazorg door onze specialisten strekt zich uit tot twee maanden na de oplevering en opening van uw project. Onder nazorg verstaan wij o.a. het verzorgen van garanties en revisietekeningen en indien nodig het verzorgen van onderhoudscontracten. Door het opstellen van een definitieve financiële eindrapportage wordt uw totale investering in het bouwproject duidelijk. Daarnaast kunt u kiezen voor advies in service en onderhoud en kunt u een meerjaren onderhoudsplanning laten opstellen.
In samenwerking met Program Kostensupport B.V. is het mogelijk een onderhoudscontract af te laten sluiten voor uw vastgoed. Hieraan gekoppeld is onze storingsdienst. U kunt storingen aan uw vastgoed 24 uur per dag melden. De directievoerders en projectmanagers van Program Kostensupport B.V. en Program Retailmanagement zullen zo snel mogelijk uw probleem in behandeling nemen en terugkoppelen.
Heeft u een bouwproject en zoekt u professionele directievoering en toezicht om de voortgang, kwaliteit en kosten nauwlettend in de gaten te houden? Neem dan contact op met Program Kostensupport B.V. en ontdek hoe wij u kunnen helpen om uw project succesvol te realiseren. Vraag een gratis consult aan of neem contact met ons op voor meer informatie!
Heeft u interesse in een van onze diensten, wilt u meer informatie of heeft u een vraag, neem dan contact met ons op via onderstaand telefoonnummer, het contactformulier of via ons e-mailadres.